Støtt Motvind Norge - Vi melder sterk motvind!

770 givere

Avsluttet

256,760 kr

51% av målet på 500,000 kr

Vi melder sterk Motvind
275 vardebål den 8. oktober, et godt digitalt landsmøte 7. november og 19 000 betalende medlemmer - Motvind Norge er en samlet folkebevegelse!

Til tross for regjeringens enighet om å gi kommunene vetorett mot vindkraftutbygging – som er en viktig delseier – er kampen mot vindkraft langt fra over!

Det står om ikoniske landskap, umistelige natur- og kulturverdier, demokrati og rettsvern. Det er nå det blir avgjort om Haramsøya, Stadlandet, Øyfjellet, Tysvær og andre katastrofale anlegg blir realisert. Det er en kamp vi ikke kan tape. Det er valgår. Det er Stortingsmelding. Det er kampen mot videre utbygging av vindkraft, om folkets og landets fremtid, for lokalsamfunn, og for reinbeitedistrikt, for fiskeriene og turistnæringen. Det er nå det gjelder.

Vi legger interne "kastevinder" bak oss, og med økonomi og organisasjon på plass får Motvind full styrke. Vi lover å gi alt.

Gi det du kan avse, du også, og spre budskapet: Vi melder sterk Motvind!

Denne innsamlingen går til administrasjon og drift av Motvind Norge.
Vi har valgt å bruke StyreWeb sin løsning for innsamling og ikke Spleis. Dette fordi StyreWeb kun tar 2,5 % + 5 kr av hvert beløp, mens Spleis tar 6 %.

770 givere

Avsluttet